پرونده ای که هیچگاه بسته نمی شود
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : آرش

 

دیدار به قیامت آقای پولادی...!

هرچند هفته گذشه سرانجام یکی از "کش دار" ترین پرونده های نقل و انتقالات فوتبال کشور بسته شد و آروزی پرسپولیسی ها در بدست آوردن پولادی برآورده شد اما مهمتر از این تحقق آرزو، غرور کرمانی ها بود که سبک این انتقال آن را چندید برابر کرد و نشان داد هیچکس و در هیچ مقامی حق ندارد غرور کرمانی ها را بازیچه رفتارهای بچه گانه خود قرار دهد.

                     

مهرداد پولادی با مصاحبه های خود که حکایت از سختی زندگی در کرمان و شرایط دشوار آن داشت و همچنین اصرارهای بیش از حد برای جدایی از مس با وجود قراردادی که داشت خود را کاملا از چشم هواداران مس انداخته بود. او در ادامه با جنجالی که پیش از بازی باشاهین بوشهر در جام حذفی برپا کرد و موجبات برهم خوردن نظم تیم پیش از این بازی حساس شد بیشتر هم خشم هواداران مس را برانگیخت. اما این پایان یاغی گری های پولادی نبود و روزی نمی شد شروع شود و او علیه تیم مس و بلاژویچ مصاحبه نکرده باشد! این درحالی است که او توقع داشت در این شرایط باشگاه خیلی راحت رضایت نامه او را هم برای رفتن به پرسپولیس صادر کند! پولادی که کاملا تبدیل به یک "بدمن" برای کرمانی ها شده بود بعد از اینکه دید مسئولین تیم مس و هواداران این تیم تحت فشار مقامات بانفوذ باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش، زیر بار صدور رضایت نامه او نمی روند، چند روزی سکوت کرد. سرانجام در حالی که قرار بود لیست نهایی تیم پرسپولیس با نام پولادی برای شرکت در بازی های باشگاه های آسیا ارسال شود بازهم حرف های درشت پولادی علیه بلازویچ به چاپ رسید تا این بار خود مقامات باشگاه پرسپولیس هم شاکی شوند! در حالی که چند ساعتی بیشتر به پایان مهلت ارسال اسامی پرسپولیس باقی نمانده بود مجددا باشگاه مس کرمان در یک اقدام خوب اعلام کرد که رضایت نامه پولادی را تا زمان عذرخواهی رسمی او از بلاژویچ و باشگاه مس و مردم کرمان صادر نخواهد کرد! و سرانجام پولادی با یک عذرخواهی تلویزیونی برای همیشه شر خود را از باشگاه مس کم کرد تا این بازیکن یاغی که از بازی در مس به تیم ملی هم رسیده بود برای همیشه در چشم کرمانی ها تصویری تیره داشته باشد. اما در این جدایی دو نکته قابل توجه وجود دارد اول اینکه پرسپولیسی ها زمانی با پولادی به طور رسمی قرارداد امضا کردند که مهلت ارسال اسامی به کنفدراسیون آسیا تمام شده بود و آن ها یا به بلای حذف استقلال از لیگ آسیا در چهار سال قبل دچار می شوند و یا اینکه در یک اقدام غیر قانونی قبل از اینکه با پولادی رسما قرارداد امضا کرده باشند نام او را در لیست گذاشته اند که این اقدام یاشگاه پرسپولیس نسز کاملا غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بوده است! با این حال با رفتن پولادی از تیم قبل از بازی حساس با سایپا دو تن از دوستان نزدیک به او یعنی قدیری و امرایی در تمرینات مس مشکل به وجود اورند تا به نوعی مشخص شود پرونده پولادی همچنان در کرمان باز است... اینکه او با چه رویی در آینده می خواهد به کرمان بیاید و بازی کند مشخص نیست و اگر او قبل از بازی با مس در فصل های آینده ناگهان محروم شد از همکنون بدانید به چه علت است! کرمانی ها چشم دیدن این بازیکن را ندارند و دیدار با او را به قیامت موکول می کنند!  

(منتشر شده در نشریه استقامت)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان