باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

 

سرپرست تيم فوتبال مس كرمان گفت: تمرينات اين تيم پس از برگزاري اردوي كردان كرج از عصر امروز در زمين دانشكده شهيد چمران كرمان پیگیری می شود .

12.jpg

ایرج کهندل گفت : به جز مهرداد پولادي به دليل همراهي با تيم ملي، ساير بازيكنان ايراني و خارجي تيم در اين تمرينات حاضر خواهند بود.

وي برگزاري اردوي تيم مس را در كردان كرج خوب ارزيابي و خاطرنشان كرد: بلاژويچ نيز يك روز در كرج وضعيت بازيكنان و شرايط كلي تيم را از نزديك مشاهده كرد و در تمرینات امروز تیم نیز حضور خواهد داشت .

كهندل اظهار داشت: بلاژويچ پس از ديدن تمرينات مس كرمان از قرار داشتن اين تيم در انتهاي جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر متعجب شد و جايگاه تيم مس كرمان را بسيار بالاتر از جايگاه كنوني دانست

 

Miroslav Blazevic, Bosnia-Herzegovina (Getty Images)
 

سايت گل ـ ميروسلاو بلاژويچ سرمربي سابق تيم ملي ايران ساعتي پيش با باشگاه مس كرمان به توافق رسيد.

به گزارش سايت گل اين مربي پرشروشور در جلسه‌اي كه در دو نوبت با مديران مس داشت با آنها به توافق رسيد. به گفته يكي از مسئولان مس مبلغ اين قرارداد 350هزاردلار است و در سقف مورد انتظار فدراسيون بسته شده است. همچنين 200هزاردلار نيز براي صعود احتمال مس به رقابت‌هاي آسيا در نظر گرفته شده كه نشان مي‌دهد چيرو با وجود سن و سال بالا هنوز با انگيزه و پرانرژي است. نكته جالب اين است كه مديران مس از جريان مذاكره با بلاژويچ فيلمبرداري كردند تا در صورت لزوم آن را به عنوان مدرك در اختيار مسئولان قرار بدهند.

بلاژويچ در حال حاضر براي نظارت به تمرين به اردوي تيم مس پيوسته است.

"چیرو": خوشحالم بعد از 10 سال به وطن دومم آمدم

 

از سوی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران و رییس هیات مدیره باشگاه صنعت مس کرمان اعضای کمیته بررسی وضعیت این باشگاه معرفی شدند .

arm-asli5.jpg

با حکم جناب آقای داوری کمیته بررسی وضعیت باشگاه صنعت مس کرمان آقایان واحدی ، حاج اسماعیل زاده ، نصرالله گنجعلیخانی و مراد حاج جعفری به عنوان اعضای کمیته بررسی باشگاه صنعت مس معرفی شدند .

مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران و رییس هیات مدیره باشگاه صنعت مس احکام جداگانه ای برای اعضای این کمیته صادر نمود .

در این احکام آمده است ؛

نظر به تشکیل کمیته بررسی وضعیت باشگاه صنعت مس کرمان برای عبور از شرایط بحرانی اخیر باشگاه ، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کمیته یادشده منصوب می شوید .

رجاء واثق دارد با بهره گیری از دیدگاهها و خرد جمعی کارشناسان ، صاحبنظران و پیشکسوتان ورزشی استان کرمان در اتخاذ تدابیر و تصمیمات ،  شرایط نامطلوب کنونی پایان پذیرد .

، مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران و رییس هیات مدیره باشگاه صنعت مس

پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 2:50 ::  نويسنده : آرش

 

تمرینات تیم فوتبال مس کرمان روز گذشته میهمان ویژه ای داشت .

13.jpg

جناب آقای غلامرضا کرمی نماینده محترم کرمان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته با حضور در تمرینات تیم فوتبال مس دقایقی را با کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفتگو پرداختند.

در این دیدار سرزده  که در محل تمرینات تیم مس در زمین دانشکده  شهید چمران انجام شد آقای کرمی جویای احوال یکایک بازیکنان تیم مس شد .

در این دیدار فتح الله نژادزمانی مدیر عامل باشگاه صنعت مس ضمن خوشامدگویی ، سردار کرمی را از طرفداران پروپاقرص بازیهای مس عنوان نمودند و از نقش موثر ایشان در پیگیری منویات باشگاه در سطح کلان کشور تشکر ویژه ای کردند .

ایشان همچنین نقش موثر سردار کرمی را در جبهه ها و شهرها موازی و مایه دلگرمی مسئولان و کارکنان استان دانستند .

سردار کرمی نیز درسخنان کوتاهی تیم مس کرمان را  تیم مورد توجه و علاقه تمامی مردم استان ذکر نموده و شروع ناموفق این تیم را به عادت هرساله از ویژگی های قابل رفع تیم برشمردند .

ایشان همچنین به حمایت همه جانبه مردم و مسئولین استان از تیم مس اشاره کردند و گفتند تیم مس کرمان سالهاست ویترینی از اخلاق و فرهنگ کرمانی را در سطح کلان کشور به خوبی عرضه نموده است و امیدواریم با توجهات ویژه مدیر عامل بر امور فرهنگی و ارزشی که در یک سال اخیر داشتند روز به روز نقش موثری در ارتقا فرهنگ و شادابی جامعه جوانمان داشته باشند .

همچنین ایشان خاطره ای از آزاده سرافراز شهسواری که در سنین نوجوانی با مشت گره کرده خود به ازادی تعبیر ویژه ای بخشیدند را برای بازیکنان مس بازگو کردند .

سردار کرمی تاکید کردند : چشم جوانان استان به شماست ، شما تیم صاحب اخلاقی هستید که دیر راه می افتید ولی موفق می شوید .

 

 گزارش تصویری این دیدار را می توانید در قسمت گزارش تصویری سایت مشاهده فرمایید .

 

29.jpg

 

 

 اعضای جدید هیات مدیره باشگاه صنعت مس معرفی شدند .

arm-asli5.jpg

 بر این اساس  آقایان دكتر عبدالرضا داوري به عنوان رييس هيات مديره، ، دكتر محمد اسفنديار به عنوان نايب رييس هيات مديره ،  حسن واحدي و سيد نصراله گنجعليخاني به عنوان اعضاي هيات مديره و  حميد حاج اسماعيل زاده به عنوان مديرعامل باشگاه مس كرمان معرفی شدند .

 

 


    بازی برد مساوی باخت تفاضل امتیاز
 1 استقلال 5 4 1 0 7 13
 2 تراكتورسازي 5 4 0 1 6 12
 3 صبا باتری 5 3 1 1 2 10
 4 شاهين بوشهر 5 2 2 1 4 8
 5 سپاهان 5 2 2 1 2 8
 6 ذوب آهن 5 2 2 1 1 8
 - نفت تهران 5 2 2 1 1 8
 8 ملوان انزلی 5 1 4 0 4 7
 9 سایپا 5 2 1 2 1 7
 10 فولاد 5 2 1 2 -2 7
 11 راه آهن 5 1 3 1 0 6
 12 پرسپولیس 5 1 2 2 0 5
 13 صنعت نفت 5 1 2 2 -2 5
 14 فجر 5 1 2 2 -2 5
 15 شهرداری تبریز 5 1 2 2 -5 5
 16 داماش گیلان 5 1 1 3 -4 4
 17 مس کرمان 5 0 1 4 -4 1
 18 مس سرچشمه 5 0 1 4 -9 1

 

جورج مورات،  مهاجم تیم فوتبال صنعت مس که ملیتی سوری - سوئدی دارد این روزها موضوع شکایت تاجیکستان به فیفا است گفتنی است این فوروارد سوری - سوئدی در هر دو بازی رفت و برگشت سوریه با تاجیکستان برای تیمش گلزنی کرد اما تاجیکستان نسبت به مجوز حضور این بازیکن در تیم سوریه اعتراض کرد .

jorj.jpg

جورج مورات در این زمینه گفت : من تمامی مدارک لازم را در مهلت مقرر مدتها قبل از شروع بازیهای مقدماتی جام جهانی به فدراسیون فوتبال سوریه تحویل دادم و آنها باید به موقع اقدام می کردند .

وی گفت : البته من برای تیم ملی زیر 21 سال سوئد دو  بازی کردم و این نمی تواند از نظر فیفا منعی برای حضور من در تیم ملی سوریه باشد .

مورات گفت : به نظر می رسد فدراسیون فوتبال سوریه دز این مورد به موقع اقدام نکرده و از نظر قانونی برای بازی با سوریه مشکلی نداشتم .

جورج مورات در مورد حضور در ترکیب تیم مس نیز گفت : تیم مس رویاهای بزرگی دارد و من برای همین این تیم را انتخاب کردم و خوشحالم که در نخستین دیدار برای تیمم گلزنی کردم  و امیدوارم بتوانم عضو مفیدی در این تیم باشم.

وی در مورد زندگی در شهر کرمان نیز گفت : کرمان شهر زیبایی است که مردمی مهربان دارد و من به اتفاق همسر ایرانی ام از شرایط زندگی و بازی کردن در کرمان بسیار راضی ام .

در حالی که بعد از بازی مس برابر فجر صمد مرفاوی سرمربی تیم مس کرمان رسما از سمت خود استعفا کرد اما برخی منابع از پس گرفتن استعفای مرفاوی جهت دریافت تمام رقم قرارداد خود صحبت می کنند.

شبکه ایران- پس از آنکه داوری رئیس هیات مدیره باشگاه مس ساعاتی بعد از باخت تیم مس مرفاوی و نژادزمانی را اخراج کرد گفته می شود مربی سابق تیم مس اعلام کرده است که کتبا استعفا نمی دهد تا با اخراجی تلقی شدن او، بتواند رقم کامل قراردادش را دریافت کند.

این اتفاق دقیقا چند سال قبل هم در کرمان رخ داد و فرهاد کاظمی بعد از آنکه در کنفرانس مطبوعاتی از مس استعفا کرد حاضر نشد کتبا آن را امضا کند تا هم رقم قرارداد خود را کامل دریافت کند و هم با طرح استعفا افکار مردم را به سمتی دیگر هدایت کند! باید دید صمد مرفاوی هم همین رویه را در پیش گرفته است یا او روی استعفایش تاکید دارد.

خبر دیگر از مس اینکه سه گزینه احتمالی مدیرعاملی باشگاه مس مطرح شده اند. نصرالله گنجعلی خانی رئیس سابق تربیت بدنی کرمان که در تصمیم گیری های اخیر مس نقش مهمی را ایفا می کرد، مراد حاج جعفری رئیس فعلی هیات فوتبال کرمان وعبدالرضا برهانی نژاد که گفته می شود بعد از اتفاقات باشگاه مس با اولین پرواز خود را به تهران رسانده است! و حمید نیک نفس که در این مواقع معمولا نام او به عنوان یکی از گزینه های همیشگی مطرح است گزینه های مدیرعاملی جدید مس محسوب می شوند.

برای سمت سرمربیگری مس هم اگر فیلیمینگ نتواند تیم را از بحران خارج کند تلاش ها از همین امروز برای رفع مشکل فیروز کریمی برای نشستن برروی نیمکت یک تیم لیگ برتری آغاز شده است! کریمی و البته کربکندی و تارتار و کمالوند جدی ترین گزینه داخلی مسی ها هستند. البته هیچ بعید نیست مسی ها دست به کار شوند و با آوردن یک نام بزرگ خارجی شوکی اساسی به تیمشان بدهند!

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان