باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 8:51 ::  نويسنده : آرش

جلالی امروز سرمربی مس می شود؟!

ظاهرا صبح امروز لوکا و مس به پایان همکاری خود رسیده اند و طرفین نتوانستند نظر نهایی خود را بابت همکاری در فصل بعا جلب کنند.

   

مصاحبه تندی که چند هفته پیش لوکا در رابطه با ادامه کارش در تیم مس انجام داده بود ظاهرا تاثیر زیادی در این اتفاق داشته است ولی با این حال تا زمان انتخاب مربی جدید مس هنوز احتمال رخ دادن حوادث عجیب هست ولی آنچه که از شواهد و قراین مشخص است لوکا فصل آینده روی نیمکت مس نخواهد نشست. از سوی دیگر به نظر می رسد کار توافق مس و مجید جلالی قطعی شده است و جلالی که در مصاحبه های روز دوشنبه خود بارها تاکید کرده بود که ظرف 24 ساعت آینده تیم فصل بعد خود را معرفی خواهد کرد ظاهرا با مس کرمان به توافق نهایی دست یافته است. او البته از تیم های دیگر هم پیشنهاد دارد ولی ظاهرا خبر توافق نهایی او با مس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز رسما مخابره خواهد شد. فعلا هنوز اخبار بر مدار شنیده ها می چرخد ولی آنچه که بیشتر توجهات را به خود جلب می کند این است که فصل آینده مجید جلالی روی نیمکت مس خواهد نشست.

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان