باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
یک شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده :

باسلام خدمت شما عوامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس:

من مجتبی عباس زاده مطلب نویس قبلی باشگاه »

باسلامی مجددبعدازچندماه به شما آقاآرش وبلاگ نویس باشگاه صنعت مس :

امسال تیم مس برخلاف فصل گذشته پرقدرت ترازفصل قبل ظاهرشدوتوانست تاالآن رده نهم رابه خوداختصاص بده وامیدواریم تاآخرفصل جایگاه خوبی داشته باشدکه حدآقل بتواندسهمیه آسیاروبه خودآختصاص دهدتاتیم قدرتمند تری درفصل بعدرقابت ها شاهدباشیم  ...............به امیدروزی که تیم مس قهرمان شود

 

 

مجتبی ازشهداد


مدیر وبلاگ: مجتبی جان بازگشتتو تبریک میگم جات خالی بود این چند وقت

جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 22:33 ::  نويسنده : آرش

دوقلوهای هندبال کرمان روز به روز ضعیف تر

تیم هندبال مس کرمان شکست دیگری را در رقابت های لیگ برتر پذیرفت و در خانه با نتیجه 29 بر 25 مغلوب ثامن الحجج مشهد شد تا مشخص شود این تیم در این فصل عملا حرفی برای گفتن نداشت.

    

در پایان بازی تیم های مس و ثامن دانیال امینایی مربی کرمانی که در کادر فنی تیم مشهدی مشغول به کار است در رابطه با وضعیت هندبال کرمان حرف های جالبی می زند. او می گوید: هندبال کرمان از گذشته مشکل هیات داشته است به طوری که رئیس هیات آن فقط برای جذب اسپانسر برگزیده می شد و عملا بحث فنی در این زمینه نداشت و دبیر هیات امور را در دست می گرفت که معولا این اتفاق سبب می شد که بین تیم های شهرداری و مس اختلافات بیشتر شود. متاسفانه این مسئله همچنان در هیات هندبال کرمان حاکم است و با این روند امیدی به بهبود وضعیت این هیات در کرمان نمی رود. وی مشکلات امروز تیم شهرداری را ناشی از کم کاری آن ها در گذشته می داند و می گوید: زمانی که شهرداری اسپانسر بهتری داشت و زیر نظر شهرداری اداره می شد به جای خرج روزمره در هندبال می بایست کمی هم به سرمایه گزاری فکر کند و با پرورش بازیکنان و تاسیس آکادمی های قوی برای خود بازیکنانی پرورش دهد که در روزهای بی پولی مثل چند فصل اخیر از آن ها استفاده کند. اما دست های تیم شهرداری عملا خالی است و طبیعی است که در این شرایط این تیم اوضواع خوبی نداشته باشد. امنیایی ادامه می دهد تیم مس نیز با همین مسئله روبرو است و آن ها نیز از سرمایه گزاری برروی جوانان کرمانی کاملا غافل هستند و اگر آن ها نیز در آینده با مشکل مالی روبرو شوند وضعیتی به مراتب بدتر از شهرداری پیدا خواهند کرد. این کارشناس هندبال در رابطه با مشکلات تیم های کرمانی در لیگ برتر این فصب ادامه داد: هر دو تیم از نفرات خوبی بهره مند هستند و این تیم ها به خصوص مس در زمین مشکل ندارند. آن ها برابر تیم های صدرنشین همانند بازی این هفته مس پا به پای آن ها حرکت می کنند و با اختلاف گل کم بازی را واگذار می کنند. این مسئله نشان می دهد که مشکلات خارج از زمین بیشتر است و بحث مدیریت هندبال به خصوص در تیمی مثل مس به آن ضربه های بزرگی می زند. متاسفانه خیلی از مربیان ما در کرمان خود را به دانش روز مجهز نمی کنند چراکه مدیران هندبالی از آن ها بازخواستی نمی کنند. امینایی در رابطه با پیشنهاد ادغام دو تیم کرمانی در لیگ برتر هم گفت: قطعا این کار باعث تقویت تیم داخل زمین هندبال کرمان خواهد شد اما تا زمانی که ما مشکلات مدیریتی خود را حل نکرده باشیم با این مسئله هم عملا اتفاقی نمی افتد و چه بسا اگر غیر کارشناسانه این کار را انجام دهیم اختلافات مدیریتی در هندبال کرمان را بیشتر هم کرده باشیم. به نظر من تا زمانی که مدیریت حاکم بر هیات هندبال کرمان نتواند مشکلات مدیریتی آن را حل کند ما همچنان شاهد ضعف تیم های کرمانی در بازی های لیگ برتر خواهیم بود که جایگاه بالای جدول خود را به راحتی هرچه تمامتر به حریفان خود واگذار کرده اند. من امیدوارم که هندبال کرمان هرچه سریعتر به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر بازگردد و مجددا مردم کرمان اقبال خود را به هندبال نشان دهند.

(منتشر شده در نشریه استقامت)

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان