باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

به نام خداوندبخشنده مهربان"

باسلام خدمت شما عوامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس ......من تاامروزچندتامطلب ارسال کردم اماتاکنون فقط یکی درسایت نمایش داده شده امیدوارم این یکی درسایت نمایش داده شود<<<اللهم صل علی محمد وآل محمد//////////////////

درمطلب ارسالی که من فرستادم گفتیدرسیدگی بشه اما کی رسیدگی کنه ....الآن درشهدادمسابقات فوتبالی داره برگزارمی شه به نام لیگ شهداد ولی توهربازی که برگزارمی شه حتماَیک دعواوجودداردیا به خاطرداوری یابه خاطرتماشاگرهست.ماجراَت نداریم حتی تویک تیم بازی کنیم .

ای کاش آرزویم برآورده می شدمی رفتم توتیم مس بازی کنم من خیلی دوست دارم فوتبالیست بشم باورکنیدمن بازی ام خوب است باسه جلسه تست نمی شودکه نظرمربی آقای یگانه وآقای حسین خانی راجلب کرد.

 

یک لطیفه:

پسرحمیداستیلی به پدرش میگه :

بابا بیا فرمول ریاضی ام راحساب کن!

حمیداستیلی:بروحال ندارم!

پسراستیلی:باباجون حلش کن بلدنیستم!

استیلی:برواعصابم خورده!@

پسراستیلی:علییییی دایی،علییییی دایی،علییییی دایی

توروخدانمایش بدین این مطلب رو


مدیر وبلاگ: با تشکر مجدداز مجتبی عباس زاده عزیز و ضمن تبریک به مناسبت پیروزی مس کرمان در مقابل صبای قم در جام حذفی

مجتبی جان ضمن عذر خواهی از شما بابت دیر انتشار شدن مطالبتان

درمورد وضعیت شما هم بگم من تا جایی که توانایی داشته باشم با مسولین باشگاه ارتباط برقرار میکنم و مشکل شمارو مطرح میکنم

در ضمن باشگاه مس جوایزی هم برای کسانی که عضویت فعال در این وبلاگ داشته باشند قرار داده است

و از اعضای وبلاگ که اهل استان های دیگر هستند خواهشمند است کلیه اطلاعات ورزشی مربوط به استان خود و خارج استان خود را در اختیار ما و بازدیدکنندگان گرامی قرار دهند زیرا این وبلاگ مربوط به تمام مردم ایران است

با تشکر

باسلام خدمت شما دست اندرکاران وبلاگ باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس :

ازاینکه دوتیم مس به خود آمدند وکم کم دارن خودشونو ازته جدول جدامی کنند خوشحالم وامیدوارم نتیجه های خوب این دوتیم نماینده کرمان کم کم این دوتیم رابالای جدول ببینیم .

وازاینکه تیم پرسپولیس درمقابل تیم استقلال درداربی 73شکست خوردناراحتم امیدوارم که بتونه با مربی جدیدخودشوکمی بالا بکشه وبازیکنان به خودبیایندتا ازاین هفته بازی مقابل راه آهن پیروزی برسد.

بازم یک آرزو:من دوست دارم درتیم جوانان مس بازی کنم

باسلام:

خدمت مسئولان وبه خصوص مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان.

تبریک می گم خدمت جناب آقای رضاترک زاده بازیکن اسبق تیم صنعت مس که به تازگی توانسته پای درعرصه مربیگری بزاردوامیدوارم که بتواندمربی یکی تیم های بزرگسال یاامیدویاهم جوانان باشدتامابرای مربیگری دراین تیمها دست خودراپیش مربی های خارجی درازنکنیم .ودعامی کنم که پسرش (سبحان)که همچنان درتیم نوجوانان مس بازی می کند راه پدرش راادامه دهد تاموفق وسربلند باشه.

 

وبازهم یک آرزو:من دوست دارم درتیم جوانان صنعت مس بازی کنم توروخداکاری کنید.

ویک خبرورزشی ازشهرستان شهداد:

هفته اول لیگ فوتبال شهدادکه بین تیم های شهدادی برگزارمی شود:

بخشداری  2- 0شورآبادراشکست داد      گلها:دقیقه 55محسن همت آبادی --دقیقه 73 یحیی نظری

 شهدادالف 1-. علی آبادراشکست داد   دقیقه 52 علی یداللهی (پنالتی)

ادامه بازی ها این هفته برگزارمی شود

                                                                                      باتشکر:مجتبی عباس زاده(حمایت)

 

با درود
همراه با تأسف فراوان از غارت فرهنگ غني ايران و ايراني از منشور کوروش تا فرش کاشان و خليج فارس و ... باز هم فاجعه ديگري در راه است :
نقل قول مستقيم از يکي از دوستانم را برايتان ارسال مي­دارم
"يك خبر تازه شنيدم گفتم شايد شما هم نشنيده باشيد . سازمان ملل متحد نظر سنجي بزرگي را در ارتباط با ثبت جهاني نوروز انجام داده است مبني بر اين که اگر يک ميليون نفر از ايران به سازمان ملل ايميل بفرستند اين روز به نام ايران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافي ايمل زده نشود اين روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد.. از حق کشورتان دفاع کنيد و نگذاريد که نام ايران و ايراني از جهان محو شود نگذاريد که بلايي که بر سر خليج فارس ما آمد بر سر نوروز ما هم بيايد. ايراني نيستيد اگر اين مطلب را براي دوستان و ايرانيان ديگري که مي­شناسيد نفرستيد و آنها iرا مطلع نسازيد تا جلوي اين فاجعه گرفته شود. "

 


http://www.PetitionOnline.com/Norouz


مدیر وبلاگ: من این آپ غیر ورزشی رو به خاطر این کردم که وظیفه خودم دونستم اطلاع رسانی کنم و از همه هم وطنانم خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید

 

تیم فوتبال مس سرچشمه برابر مس کرمان به برتری رسید

 

 

 


 

مسابقه را می‌توان کم‌تماشاگرترین دربی تاریخ لیگ برتر محسوب کرد که 2 بر صفر به سود مس سرچشمه به پایان رسید.
 
 علی خانکی در دقیقه  ۱۵ و علی امیر محمدی در دقیقه ۵۵ برای مس سرچشمه گلزنی کردند.
 داور مسابقه به علی مولایی و علی سامره از مس سرچشمه و وحید اسماعیل‌بیگی از مس کرمان کارت زرد نشان داد.
 
 در اواسط مسابقه درگیری لفظی بین هاشمی سرپرست مس با یکی از بازیکنان مس سرچشمه رخ داد.
 
 با این پیروزی مس سرچشمه ۱۱ امتیازی شد ولی همچنان در رده آخر جدول است و مس کرمان ۱۵هم امتیازی ماند.
 
 

بلاژویچ: باخت در دربی برای من ناگوار بود

میروسلاو بلاژویچ پس از شکست دو بر صفر برابر مس سرچشمه در نشست خبری گفت: من واقعا شرمنده مردم کرمان شدم. نمی‌دانم چه بگویم. باخت در دربی برای مربی بزرگی چون من یک اتفاق ناگوار بود. این برد را به مس سرچشمه تبریک می‌گویم. تصور نمی‌کردم اینقدر بد بازی کنیم.
 
 وی ادامه داد: برخی از بازیکنان را در اختیار نداشتم و آنها مصدوم و محروم بودند. در نهایت این اتفاق باعث باخت مس شد. بازیکنان جانشین نیز شایستگی خود را به نمایش نگذاشتند و نتوانستند خواسته‌هایم را برآورده کنند.
 
 سرمربی مس کرمان در مورد اینکه چرا بعد از 15 هفته این تیم هنوز ترکیب اصلی خود را نشناخته گفت: من بازیکن ندارم. در همین مسابقه 5 بازیکن محروم و مصدوم داشتم. در هر بازی با چنین اتفاقاتی روبرو هستیم و مجبورم از بازیکنان جوان استفاده کنم.

 بلاژویچ در مورد اینکه امروز شاهد یکی از کم تماشاگرترین دربی‌های فوتبال بودیم، گفت: فکر می‌کنم مقصر این مسئله دو تیم مس کرمان و مس سرچشمه هستند زیرا خوب نتیجه‌گیری نکردند و مردم از آنها راضی نیستند.

من آرزودارم درتیم فوتبال جوانان صنعت مس بازی کنم ......که تابستان امسال تست دادم درتیم جوانان مس که بامربیگری آقای حسین خانی وآقای یگانه که قبولم نکردم یعنی ازهمه کسانی که آمده بودن هیچ کس قبول نکردن وگفتن مابازیکن داریم.....

من ساکن شهدادهستم درشهداد فقط فل2تاتیم وجودداردکه همیشه باهم به خاطربازیکن مشکل دارند.وباهم قهرهستن همیشه ویک زمین خاکی وجودداردکه ماهمیشه روی اون زمین بازی می کنیم ووقتی خونه می رویم لباس های ماهمیشه خاکی وگلی است ازشمامسئولین محترم خواهشمندیم رسیدگی کنیدبه وضع شهداد


مدیر وبلاگ: با تشکر از مجتبی عباس زاده عزیز به خاطر ارسال مطلبش امیدوارم رسیدگی بشه

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان