باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

 

سومين برد متوالي مس اين بار مقابل فولاد

 

مس کرمان در ادامه روند پيروزي هايش اين بار فولاد را دراهواز از پيش رو برداشت.

 

 به گزارش وبلاگ باشگاه مس کرمان، دو تیم فولاد و مس کرمان از ساعت 17:00 امروز در اهواز به دیدار یکدیگر رفتند.

 در پایان بازی این مس کرمان بود که موفق شد روند پیروزی هایش را ادامه دهد و این بار با تک گل کیوان امرایی در دقیقه 26 شاگردان مجید جلالی را در خانه با شکست رو به رو کند.

حاشیه های بازی:

 * شجاع خلیل‌ زاده، بازیکن مس در دقیقه 21 در اثر برخورد با حکیم نصاری مصدوم شد و با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

 * قبل از شروع بازی ارشاد یوسفی، سپهر حیدری و عادل کلاه‌کج، بازیکنان مس به سمت نیمکت فولاد رفتند و از مجید جلالی رخصت گرفتند. مجید جلالی هم به همراه کادر فنی فولاد به سمت نیمکت مس و بلاژویچ رفت.

 * رضا نوروزی در این دیدار برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی فولاد را به بازو بست.

 * در دقیقه 42 آندره رینالدو بازیکن فولاد خوزستان تعویض شد. وی به دلیل ناراحتی و به حالت قهر به سمت نیمکت نرفت و مستقیم به رختکن رفت.
 

 داور این دیدار شاهین حاج بابایی بود که در دقیقه 12 به حکیم نصاری از فولاد و در دقیقه 17 به عادل کلاه کج از مس کارت زرد نشان داد.   

یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:برد مس,باخت,پرسپولیس, :: 13:14 ::  نويسنده : آرش

 

تیم فوتبال مس کرمان به دومین پیروزی ارزشمند خود برابر پرسپولیس تهران دست یافت

مس كرمان ۱ - پرسپولیس صفر

گل: كیوان امرایى (دقیقه ۳۳) مس كرمان

داور: محسن قهرمانى، كمك ها: رضا سخندان و مسعود فرح نیا، اخطار: ارشاد یوسفى، سپهر حیدرى و قاسم دهنوى (مس كرمان)، حسین بادامكى (پرسپولیس)، ورزشگاه: شهید باهنر كرمان، تماشاگر: ۱۵ هزار نفر

مس كرمان

ارشاد یوسفى، سپهر حیدرى، فرهاد سالارى پور، شجاع خلیل زاده، آرارات آراكلیان، قاسم دهنوى از دقیقه( ۸۹) مجید خدابنده لو، عادل كلاه كج، مهرداد پولادى، كیوان امرایى از دقیقه ۸۲ مصطفى سیفى، احمد حسن زاده و میلاد فخرالدینى

سرمربى: میروسلاو بلاژویچ

پرسپولیس

علیرضا حقیقى، مجتبى شیرى از دقیقه ۴۶ محمد منصورى، محمد نصرتى، حسین بادامكى، شیث رضایى، محمد نورى، علیرضا نورمحمدى، ابراهیم شكورى از دقیقه ۷۲ مهرداد اولادى، غلامرضا رضایى، امیرحسین فشنگچى از دقیقه ۴۶ جواد كاظمیان و وحید هاشمیان

سرمربى: حمید استیلى

شرح گل

گل مس كرمان: دقیقه ۳۳ از روی حرکت زیبای احمد حسن زاده و پاس عمقى وی درون محوطه جریمه حریف ، كیوان امرایى توانست  با ضربه زمینى خود در میان غافلگیرى مدافعان و گلر پرسپولیس توپ را درون دروازه حقیقى جاى دهد.

لحظات حساس

دقیقه :۱۴ سانتر مهرداد پولادى از راست از روى نقطه كرنر با ضربه سر عادل كلاه كج همراه شد كه توپ به شكل خطرناكى از بالاى دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه :۱۹ ضربه سر میلاد فخرالدینى از داخل محوطه جریمه دور از دستان حقیقى باعث شد توپ روى تیر افقى پرسپولیس فرود آمد و به زمین برگشت.

دقیقه :۲۴ ضربه محمد نصرتى روى ضربه كاشته از فاصله ۲۵ مترى با اختلاف از كنار دروازه مس به اوت رفت.

دقیقه :۴۷ ضربه محكم محمد نورى از پشت محوطه جریمه باعث شد ارشاد یوسفى در ۲ ضرب توپ را كنترل كند.

دقیقه :۵۴ پاس عمقى حسن زاده به دهنوى رسید كه او پا به توپ وارد محوطه جریمه شد اما شوت سنگین او توپ را به شكل خطرناكى از كنار دروازه به اوت فرستاد.

دقیقه :۶۱ پاس غلامرضا رضایى درون محوطه به جواد كاظمیان رسید كه ضربه بى هدف او از زاویه بسته از كنار دروازه مس به اوت رفت.

دقیقه :۶۲ ضربه محكم احمد حسن زاده از پشت محوطه جریمه با فاصله از بالاى دروازه پرسپولیس راهى اوت شد

یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : آرش
یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : آرش

مس کرمان بعد از 150 روز بلاخره اولین برد خود را جشن گرفت

مس کرمان3 سپاهان 0

 

اشک صندلی ها...!!

زمانی که بازیکنان تیم شهرداری تبریز برای گرم کردن وارد زمین ورزشگاه باهنر کرمان شدند مربی این تیم با تعجب از همراهان خود سوال می کرد آیا تماشاگران میزبان از دیدن بازی محروم هستند؟! یسیچ کاملا حق داشت که این سوال را بپرسد چراکه تنها 20 نفر برروی صندلی های ورزشگاه باهنر نشسته بودند تا یکی از کم تماشاگر ترین بازی های لیگ این فصل در آستانه شروع باشد!

     

هرچند دو اتوبوسی که از رفسنجان راهی کرمان شده بود این تعداد را حداقل به صد نفر رساند اما صندلی های خالی ورزشگاه باهنر یک پیغام قاطع را برای عوامل هر دو باشگاه کرمانی تحت عنوان مس داشت و آن از قهر شدید کرمانی ها با فوتبال حکایت می کرد. نتایج دو تیم به حدی ضعیف بوده است که دیگر حتی کسی با وجود احتمال عدم پخش مستقیم بازی از سوی تلویزیون کرمان راهی ورزشگاه نشود و حتی خیلی از متعصب های مس طاقت شنیدن اخبار نتایج لیگ برتر را هم ندارند! به گفته روزنامه فروش های کرمانی فروش روزنامه های ورزشی از شروع لیگ برتر این فصل کمتر از همیشه در کرمان بوده است و به طور کلی دیگر کسی حوصله حرف زدن از فوتبال در کوچه و خیابان های کرمان را ندارد مگر اینکه با چند جمله آبدار نثار عوامل و بازیکنان این تیم خود را تخلیه کند...!! برای آن هایی که در محیط کرمان حضور داشتند دیدن 100 تماشاگر برای بازی مس سرچشمه و شهرداری تبریز اصلا غیرمنتظره نبود. رقصی هم که برخی از این تعداد در پایان بازی و بعد از شکست سرچشمه در حال انجام آن بودند کاملا نشان می داد که تنها سفر به کرمان برای آن ها حسابی خوش گذشته است و آن ها از این قضیه مسرور بوده اند! عوامل هیات مدیره مس بعد از همه عزل و نصب های خود در این باشگاه که البته در آن نظر هواداران مس خیلی دخیل نبود، تقریبا هرچه توانمندی در کری خوانی و پرشور کردن هواداران تیم خود داشتند رو کردند. آن ها به نتیجه بازی مس و تراکتورسازی خیلی امیدوار بودند اما یک شکست دیگر در تبریز و در تکمیل آن بازهم شکست از تبریزی ها این بار در کرمان حسابی هواداران مس را سرخورده کرده است. آن ها که می دانند اعتراضاتشان دیگر به جایی هم ختم نمی شود و معمولا تصمیمات در اینجا قائم به فرد و تا به این جا بدون دست آورد امتیازی هم گرفته می شود دیگر حوصله اعتراض و حتی اشک ریختن بابت این شکست های پیاپی را هم ندارند! و فعلا ترجیح می دهد با سکوت خود به وضع موجود شکایت کنند... چندی پیش یکی از مقامات باشگاه عنوان می کرد برای خروج از بحران باید حاشیه ها را از تیم کنار گذاشت و در سکوت محض تیم را به آرامش رساند...به نظر می رسد آرامش رویایی آن ها حالا کاملا محقق شده است!! البته این قهر هم تنها یک راه آشتی دارد و اینکه مس هرچه سریعتر به اولین سه امتیاز خود برسد. مسی ها خیلی خوش شانس هستند که بعد از سه بازی خارج از خانه و تنها کسب یک امتیاز در خانه برابر پرسپولیس صف آرایی می کنند تا شاید از طریق نام پرسپولیس و کری بین مسی ها و پرسپولیسی ها ورزشگاه باهنر پر شود. اما اگر مس در این بازی هم دستانش خالی باشد کاملا از نظر محیطی در کرمان شرایط را برای تسریع در سقوطش فراهم می کند!

بلاژویچ به کرواسی رفت؟!

مدیر عامل باشگاه مس مجموعه تیمش را ممنوع المصاحبه کرده است و همین دریافت خبرهای رسمی از این تیم را با مشکل مواجه کرده است. اما ظاهرا با تعطیل شدن بازی های لیگ مربی تیم مس راهی کشور خودش شده است تا چند روز حسابی استراحت کند. البته در باشگاه مس برخی تاکید دارند که بلاژویچ را در تهران بدانند اما ظاهرا او راهی کرواسی شده است و قرار است تا چهارشنبه به کرمان بازگردد.

جمعه 8 مهر 1390برچسب:تراکتور مس,شکست,اوج,تبریز,کرمان, :: 19:44 ::  نويسنده : آرش

تراکتور:3 مس:1

باز هم میگم: به امید روزهای اوج...

زمان به کندی سپری میشود پلک هایت انگار با هم قهر کرده باشند،شب به نیمه نزدیک می شود، ساعت صفر عاشقی است!شبکه خبر گزارشی از ناکامی های فوتبال ایران پخش میکند!حذف تیم های نو نهالان نوجوانان جوانان امید و بزرگسالان در آسیا!زهرخند ها و تلخ خنده های کفاشیان مانند پاشیدن نمک برزخم است اما وی دلیلی برای استعفاء خود نمی بیند، هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی از بودجه دولتی و پول نفت  در سال برای فوتبالی که در تمام  رده ها ناکام بوده هزینه ای نیست!!

پخش سریال ۲-۵-۳از شبکه تهران و به تصویر کشیدن ناپاکی ها و دلالی ها و خیانت ها در فوتبال ایران بیش تر ذهنت را مشغول می کند!! هر چند تو با آن بیگانه نیستی و قبل از این نیز بسیار  از انها شنیده ای !! و کارگردان نیز  برای همه یک نسخه واحد پیچیده و تمام ورزشی نویسان را به دلالی متهم کرده و بر تمام واقعیت ها هم نمی توان چشم ها را بست و منکر شد!!

 ناگهان صدای زنگ تلفن همراه  تو را از افکاری که در آن غر قی و لحظه ای ذهنت را آرام نمی گذاردخارج می کند!((سیامک امیر تیموری))مربی کرمانی تیم برق کرمان در لیگ برتر با صدایی لرزان و بغضی در گلو  میگوید : فلانی حاج آقا رضایی هم رفت؛ما والیبالی ها یتیم شدیم!

خبر کوتاه بود اما جانسوز! رییس هیات والیبال استان  که سالها عاشقانه و بدون هیچ چشمداشتی چراغ والیبال پهناورترین استان کشور را روشن نگه داشته بود  و با هزاران خون دل آرزوهای والیبالی کرمانی ها را یکی یکی بر آورده کرده بود جان شیرین خود را نیز درراه والیبال فداکرد ودر حالی که با ماشین کرایه برای پی گیری مسایل تیم کرمان در لیگ برتر از بم عازم کرمان بود در اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

رضایی در زمان حضورش در راس والیبال استان کرمان را صاحب دو نماینده در لیگ برتر کرده بود وبا مقام دوم تیم گل گهر در والیبال ساحلی آسیا آوازه والیبال دیار کریمان به آن سوی مرزهای این خاک دامن گیر نیز رسید فصل قبل نیز رضایی از آبرو و  اعتبار خود بسیار هزینه کرد تا به رغم آن که وزارت نیرو از تیم داری در لیگ برتر انصراف داده بود سهمیه کرمان در لیگ را حفظ کند وبا مقام هشتمی لیگ افتخار دیگری برای  کرمانی ها به ثبت برسد.

آری ...! مردی که عاشقانه در راه اعتلای نام کرمان و سرافرازی جوانان این دیار سال ها تلاش کرده بود عاشقانه نیز چهره در نقاب خاک کشید تا دوست دارانش زیر لب زمزمه کنند :

"هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق     ثبت است بر جریده عالم دوام ما "

بی شک نام و یاد و خاطره مرحوم رضایی در دل ورزشکاران و ورزش دوستان کرمانی زنده و جاویدان خواهد ماند! پس خداحافظ رفیق ، خداحافظ مرد عاشق ، خداحافظ پدر مهربان والیبال کرمان ...!

آسوده و آرام بخواب ، نگران نباش؛ تیمت لیگ برتری خواهد ماند ...!

مدیران استان و ورزش قول می دهند ، آرام بخواب مرد عاشق !خداحافظ ...خداحافظ ...!

 

اف سی هالییود حالا در کرمان!

موج دوم سونامی در باشگاه مس همچنان ادامه دارد و همانطور که پیش بینی می شد محمد کهندل هم از سرپرستی تیم مس کنار گذاشته شد و رضا هاشمی به جای او قرار گرفت.

     

ظاهرا هواداران تیم مس در این میان نامحرم ترین افراد برای دانستن علت این همه تغییر در باشگاه مس هستند و تقریبا کسی در برابر اتفاقات اخیر باشگاه پاسخگو نیست تا سیل حاشیه و شایعه در کرمان همچنان ذهن کرمانی ها را ویران کند! آن هم در حالی که مرتبا باشگاه مس از همه مخاطبانش می خواهد که باور کنند اوضاع باشگاه گل و بلبل است و هیچ مورد خاصی در این باشگاه نیست و همگی باید توجه خود را به موفقیت های آینده معطوف کنند...! اما وجود این همه تغییر در باشگاه مس نشان می دهد که اوضاع به همان آرامی که مسئولین باشگاه بر آن تاکید دارند نیست. جالب اینکه این اوضاع آنقدر آرامش بخش هست که تقریبا هیچکس حاضر نباشد در برابر این اتفاقات توضیحی به هواداران و مردم کرمان بدهد! اگر بپذیریم که پاکسازی فعلی حق هیات مدیره جدید باشگاه است این انتظار هم وجود دارد که برای هر تغییر توضیح لازمی هم وجود داشته باشد و تنها به دلایل شخصی و سلیقه ای این تصمیمات اتخاد نشود! اخراج ها و قهر و آشتی هایی که این روزها در باشگاه مس انجام می گیرد بدون آنکه کوچکترین توضیحی در برابر آن اعلام شود کاملا باشگاه مس را به یک اف سی هالیوود کامل تبدیل کرده است که اصلا مشخص نیست در سکانس جدیدش چه اتفاقی رخ می دهد! به نظر می رسد تصمیم گیری ها و عزل و نصب ها از منطق خاصی تبعیت نمی کند و همینک باشگاه در این شرایط بحرانی خودش، نزدیک به دو هفته بدون روابط عمومی اداره می شود نشان می دهد که تصمیم گیری ها تا چه اندازه فاقد منطق و برنامه ریزی بوده است. مردم کرمان و هواداران مس اصلا از شرایط ایجاد شده برای باشگاه مس رضایت ندارد و این در حالی است که سکوت دامنه دارد اعضای تصمیم گیرنده و در راس آن مدیر عامل باشگاه روز به روز بر میزان ابهامات می افزاید. قطعا این تصمیم ها در نتایج تیم فوتبال تاثیر گزار است و سردرگمی کادر فنی و بازیکنان از اتفاقاتی که در باشگاه می گذرد منجر به عدم تمرکز آن ها در زمین خواهد شد. باشگاه مس حالا کاملا شمایل اف سی هالییود را به خود گرفته است و هرچه مقامات باشگاه بر آرامش آن تاکید کنند اما مردم از تلقین این امر به خودشان خسته شده اند و انتظار دارند حداقل در رابطه با سیل عظیم تغییرات در تیم محبوبشان شفاف سازی کاملی صورت بگیرد. باور کنید همه این اتفاقات برای رضایت خاطر مردم و هواداران باید باشد و زمانی که آن ها همانند امروز نه از نتایج تیم و نه از اتفاقات صورت گرفته در باشگاه ناراضی و بی اطلاع باشند، نمره عملکردی مسئولین زیر صفر است...! هواداران مس در حال حاضر به دنبال یک کات جانانه به اتفاقات هالیوودی باشگاه هستند...! لطفا آن را اعلام کنید!

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان