باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

مظلومی و مایلی کهن گزینه های جدی نیمکت مس

مس کرمان برای اولین بار در تاریخ بازی های خود در لیگ برتر برابر ماوان انزلی در کرمان هم باخت تا این تیم در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نیز هوادارانشان را در آستانه دق دادن قرار دهد!

      

پس از این مسابقه حرف های ابراهیم قاسمپور مربی تیم مس نیز وضعیت روحی هواداران مس را همانند بازار دلار این روزها ملتهب تر از همیشه کرد! و سبب شد رابطه کرمانی ها و قاسمپور به بدترین شکل خود درآید. سرمربی تیم مس پس از این بازی بازهم به هواداران مس در ورزشگاه حمله کرد و این بار تمام کسانی که علیه او شعار دادند را اراذل و اوباش خواند و حتی تلاش خبرنگاران برای کم کردن افرادی که به این صفت قاسمپور مبتلا شده بودند نتیجه نداد و مربی مس بر اینکه این اراذل و اوباش اکثریت ورزشگاه را تشکیل می دادند پافشاری نمود! آن هم در حالی که مس در یکی از بازی هایی که به صورت سنتی همواره برنده آن بود، یک باخت خانگی به شدت تاسف بار را کسب کرده بود و حالا بازهم اختلاف امتیاز این تیم با پائین جدول به حداقل ممکن رسیده است. در این شرایط معمولا یک مربی نباید انتظار داشته باشد که هواداران او را روی سر خود بگذارند و فریاد حلوا سر دهند!! قاسمپور که می توانست پس از این بازی با لحنی آرام تر فرصت جبران اشتباه را در بازی های بعد برای خود همچنان حفظ کند بازهم با ادبیاتی دور از شان یک مربی حرفه ای به هواداران تیمش حمله کرد و در حالی که به جو کرمان حمله می کرد که توقعات او با وجود شرایط فعلی تیم مس نامتوازن به نظر می رسید. در این شرایط به نظر نمی رسد که قاسمپور دیگر شانسی برای ادامه کار کردن در کرمان داشته باشد. او که برای گرفتن تمام مبلغ قرارداد خود از باشگاه مس اصلا به استعفا نیز فکر نخواهد کرد، پس از برکناری حسن واحدی خیلی علاقه مند است که او را نیز از مس به نوعی اخراج کنند و برای همین شاید برروی این نوع مصاحبه های خود بیشتر هم تاکید داشته باشد. با وجود این مسئله ظاهرا برای انتخاب جانشین قاسمپور نیز اقدامات عملی آغاز شده است و گفته می شود که شب گذشته حتی با پرویز مظلومی و محمد مایلی کهن تماس های تلفنی هم برقرار شده است تا به نوعی برنامه آن ها برای باشگاه مس کسب شود. مایلی کهن که از چندی پیش متوجه شده بود با آمدن گروه مدیریتی سایپا به مس شانس نشستن روی نیمکت این تیم را دارد، خیلی روی پیشنهاد تیم نفت آبادان پافشاری نکرد و ترجیح می دهد که در کنار دوستان خود در کرمان کار کند. اما چند سال پیش که بحث حضور مایلی کهن در کرمان شده بود با شدیترین واکنش ممکن در کرمان روبرو شد و هواداران مس اصلا از پیشنهاد آمدن حاجی به کرمان استقبال نکردند و این برای آمدن مایلی کهن به کرمان قطعا مشکل زا خواهد بود. مظلومی نیز که در مصاحبه های چند روز گذشته خود نشان داد نزدیک تر از همیشه به باشگاه مس است، منتظر نهایی شدن تکلیف قاسمپور و مس است تا اوکی نهایی برای آمدن به کرمان را بدهد. هواداران مس نیز بار دیگر در جریان بازی مس و ملوان او را تشویق کردند و شاید این موضوع روی انتخاب مربی بعدی مس نیز تاثیر داشته باشد.

شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : آرش

درگیری بازیکنان و هواداران مس در شب پیروزی این تیم

در حالی که بازی تیم های مس کرمان و ذوب آهن اصفهان با تک گل مصطفی شجاعی با نتیجه یک بر صفر به سود مس به اتمام رسید، در پایان این بازی اتفاقات تلخی برای این تیم رخ داد.

     

پس از کشیده شدن سوت پایان بازی برخی هواداران مس که روبروی جایگاه قرار داشتند بازهم به عملکرد قاسمپور در شعارهای خود اعتراض کردند. آن ها همچنین به پنالتی که فرزاد حسین خانی نیز در این بازی از دست داده بود معترض بودند. اما زمانی که فرزاد حسین خانی نزدیک آن ها شد الفاطی میان آن ها ردوبدل گردید که اصلا جالب نبود. در این زمان شعارهای این تماشاگران بیشتر شد و موجب گردید که برخی دیگر از بازیکنان مس نیز وارد ماجرا شوند و درگیری لفظی طرفین بیشتر شود تا جایی که آرمان شهدادنژاد با زدن لگد زیر تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین اعتراض خود را به این ماجرا نشان دهد. اما با خروج تماشاگران و بازیکنان از زمین این درگیری پایان نیافت و ظاهرا در بیرون از ورزشگاه نیز این اتفاقات تلخ برای طرفین ادامه داشته است تا شیرینی پیروزی مس در این بازی تحت الشعاع قرار بگیرد. فرزاد حسین خانی کاپیتان تیم مس که در کانون این درگیری ها قرار داشت در بیرون از ورزشگاه با عصبانیت تمام از خبرنگاران خواست پیام تشکر او را از تماشاگرانی که به او دشنام دادند را منتشر کنند! به هر شکل با دخالت نیروی انتظامی این درگیری ها در بیرون از ورزشگاه خاتمه پیدا کرد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان