باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : آرش

سه امتیاز خاطره انگیز و آرامش بخش

تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی خود در دور برگشت لیگ برتر یک پیروزی خاطره انگیز را برابر سپاهان کسب کرد تا با شکست صدرنشین بازی ها به رتبه هفتم جدول و فاصله چهار امتیازی صدر جدول برسد.

       

این سه امتیاز شیرین در حالی خاطره ساز شد که اتفاقات عجیب و غریب بسیاری پیش از این دیدار رخ داد تا جایی که نیمکت مس در فاصله سه ساعت مانده به بازی مربی جدیدی برای خود ببیند. این بازی کاملا تحت تاثیر اتفاقات سرمربی مس بود جایی که ابراهیم قاسمپور با حرف هایی که به وسیله کاشی اعلام کرد رسما به همکاری خود و مس پایان داد. البته قاسمپور صبح بازی برای اینکه مستعفی شناخته نشود به هتل محل اقامت تیم آمد ولی حرف های شب قبل او آنقدر سنگین بود که راه بازگشتی برایش نگذارد. در حالی که مهدی محمدی در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی حکم مربیگری خود در مس را دریافت می کرد و جلسه معارفه او در حال برگزاری بود، ابراهیم قاسمپور به هتل تیم می رود و زمانی که اعضای باشگاه جلوی حضور او را می گیرند با رفتار تند قاسمپور مواجه می شوند به نحوی که حتی درگیری فیزیکی بین او و برخی از اعضای تیم نظیر کهندل پیش می آید. به هر شکل در حالی که تصور می شد این اتفاق در روحیه تیم تاثیر منفی بگذارد اما مهدی محمدی و سایر اعضای مدیریتی تیم برای التیام روحیه بازیکنان تلاش خود را معطوف می کنند و با شروع بازی مشخص می شود که این تلاش ها تاثیر مثبت خود را برجای گذاشته است. ظاهرا همه این اتفاقات سبب شده بود که بازیکنان مس برای کسب پیروزی در این بازی هم قسم شوند و بیش از آنچه که همیشه از آن ها دیده می شد در زمین انرژی بگذارند. اتفاقات تلخی که ظاهرا باعث خیریت در تیم مس شد و تماشاگران کرمانی را نیز برای حمایت از تیمشان متحدتر کرد تا پس از گلی که رضا عنایتی به ثمر رساند برای حفظ آن جان دهند تا سرانجام با یک پیروزی فوق العاده شیرین تمامی اتفاقات بد تیم خود را طی این دو روز به حاشیه ببرند و حالا باشگاه مس تیم خود را با آرامش زیادی در مسیر خود قرار دهند. از این رو این سه امتیاز برای مس بیش از آنچه که در جدول ثبت شد ارزش دارد. نکته جالب تر اینکه مهدی محمدی در حالی این پیروزی را کسب می کند که او چهار سال پیش هم درست در همین روزها در زمانی که مامور شد به جای فرهاد کاظمی به صورت موقت نفر اول نیمکت مس باشد برابر سپاهان قرار گرفت و در حالی که این تیم در کورس قهرمانی بود موفق شد با نتیجه یک بر یک این تیم را متوقف کند تا سپاهان در آن هفته صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کند! حالا بعد از این مدت بازهم مهدی محمدی گربه سیاه سپاهان شد و شکست تلخی را به این تیم تحمیل کرد. خبرها حکایت از آن دارد که لوکا بوناچیچ اصلی ترین گزینه مسی ها برای نیمکت خودشان است ولی هنوز این مسئله قطعی نشده است و این احتمال نیز وجود دارد که شخص محمدی در نیم فصل دوم هدایت مس را برعهده داشته باشد. برای روشن تر شدن جریانات نیمکت مس باید به انتظار روزهای آینده نشست.

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان