باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 13:5 ::  نويسنده : آرش
چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : آرش
مظلومی: بدترین شکست تاریخ فوتبال ایران رقم خورد
مظلومی: بدترین شکست تاریخ فوتبال ایران رقم خورد

سرمربی فصل گذشته تیم استقلال تهران، شکست  یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان را بدترین شکست تاریخ تیم ملی کشورمان توصیف کرد.
 
به گزارش ایرنا، شکست دور از ذهن تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014، واکنش های مختلفی را از سوی مربیان و کارشناسان فوتبال کشورمان در پی داشت.
 
ˈپرویز مظلومیˈ سه شنبه شب در گفت و گویی با ضعیف دانستن نمایش تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان اظهار داشت: نمی دانم بازیکنان تیم ملی در زمین چه کار می کردند. این بازی برای فوتبال ملی کشورمان واقعا تاسف بار بود.
 
وی عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی هیچ تلاشی برای باز کردن دروازه لبنان به کار نمی بستند و برابر تیم درجه چندم آسیا، با شکستی تحقیرآمیز روبرو شدند.
 
سرمربی پیشین استقلال عنوان کرد: واقعا ناراحت هستم و شکست تیم ملی برابر لبنان برایم غیرقابل تصور است.
 
مظلومی که بارها با ˈکارلوس کی روشˈ درگیری لفظی پیدا کرده است، گفت: فکر می کنم حالا مسوولان فدراسیون فوتبال و آنهایی که طرفدار کی روش بوده اند به صحبت هایم پی برند. وقتی یک مربی، جام حذفی را تعطیل کرده و به دنبال کاهش تیم های لیگ باشد و برای تیم های لیگ برتری تعیین تکلیف کند، نتیجه ای بهتر از این نصیب فوتبال ایران نمی شود.

جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : آرش

زیبا تر از همه ستاره های آسمان کویر

در دیاری که ستاره های کاغذی فوتبال فقط در ادعا و رقم قرارداد سر بر سقف می کشند، کهکشان های واقعی از همین آب و خاک اما در دیاری دیگر سوسو می زنند و آسمان دل تاریک ساکنانش را روشن می کنند.

     

هنوز بهانه ای برای لبخند هست و هنوز جایی برای افتخار زمانی که اولین بانوی مدال آور پاراالمپیک تاریخ ورزش کشورت همان هماسیه ات باشد. زهرا نعمتی جور همه کمبودهای ورزش کرمان را کشید همان عرصه ای که مدت هاست فراموش کرده بود وظیفه اش نقش بستن یک لبخند سرشار از افتخار بر لبان کویرنشینان است. چند ساعتی بیشتر نمی گذرد که این لبخند افتخار با اشک شوق همراه می شود و دیگر همسایه مردمان این دیار یعنی پیمان نصیری با سرعت پاهای خود مرز قلب ها را در می نوردد و با مدال طلایش شب کرمانی ها را چنان روشن می کند که خورشید نتواند...دو ورزشکار کرمانی در پاراالمپیک لندن رخت شادمانی بر تنمان کردند. دو طلایی که در تاریخ ورزش کرمان سابقه نداشت. تیر بانوی کرمانی بسان تیر آرش کمانگیر وسعتی داشت به درازای تمام مرزهای ایران اولین مدال طلای یک زن ایرانی در المپیک و پاراالمپیک محسوب می شد تا مرزهای ایران تا این حد گشایش داشته باشد. طلای پیمان نصیری همان قدر ارزش دارد که مدال احسان حدادی قیمت داشت. چراکه حالا در دومیدانی پارالمپیک نیز و آن هم در ماده سرعت ما صاحب سری در میان سرها شده ایم. کرمانی ها شب چهاردهم شهریور هزاروسیصد نود و یک را هیچگاه فراموش نخواهند کرد. شبی که عقده گشایی کرمانی ها در کسب مدال های بزرگترین رقابت های ورزشی جهان با کسب دو مدال چنان گشاده شد که کرمانی ها به اندازه تمام تاریخشان نفس کشیدند. اتفاقی بس بزرگ رخ داد. به شادباشش دست دو بانی آن را می بوسیم که برای کرمان پیر تاریخ سازی کردند. آن هم از طریق ورزشی که خیلی وقت بود رختی بد ریخت بر تن کرده بود...سرخابی که این دو قهرمان بر چهره اش کشیدند تا همیشه بر جای خواهد ماند...قهرمانان وطن...جاودان باد نام شما.

شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 23:56 ::  نويسنده : آرش
کرمانی ها از این هفته شاهد رقابت هایی در این استان هستند که در نوع خود جالب توجه است. اولین المپیاد کرمانیان برگزار خواهد شد نا ورزشکاران کرمانی در رشته های مختلف ورزشی به مصاف یکدیگر بروند. در زمان مدیریت محمد علی آبادی بر سازمان تربیت بدنی ایران هم دو دوره مسابقات ورزشی تحت عنوان المپیاد ایرانیان با حجم زیاد تبلیغاتی و هزینه هایی بسیار برگزار شد که عملا هیچ دست آوردی برای ورزش کشور هم نداشت و با عدم تداوم برگزاری آن یک پروژه شکست خورده ورزشی تمام عیار لقب گرفت. این مسابقات نه به کشف استعدادهای ورزشی کشور کمکی کرد تا در مسابقاتی مثل بازی های آسیایی و المپیک مفید باشد و نه استقبال مردمی را پشت سر خود دید تا به نوعی از این طریق تاثیرگزار بوده باشد. شاید اگر مدیریت قوی و با برنامه ای پشت این رقابت ها و به طور کلی المپیاد ایرانیان بود می توانستیم امیدوار باشیم که در هر دو هدف صرف هزینه ها برای این مسابقات مفید باشد اما عملا این مسابقات با شلختگی محض برگزار شد تا دست آوردش صفر باشد. البته بزرگترین دست آورد این بازی ها برد تبلیغاتی آن بود که همواره در آمارهای سازمان ورزش آن سال ها به آن استناد می شد اما این تبلیغات هم آنقدر بی مزه بود که حتی زمانی جواد خیابانی در افتتاحیه آن بازی ها از علی آبادی به عنوان پدر ورزش ایران یاد کرد با انواع انتقادها که حتی به توهین هم کشید روبرو شد!! تا حتی در زمینه تبلیغاتی هم برگزاری این مسابقات اثر سو برای ورزش ایران داشته باشد! حالا در کرمان قرار است مسابقاتی شبیه به آن در سطح استان با عنوان المپیاد کرمانیان برگزار شود. لفظ کار و عنوان آن بسیار خوب و پسندیده است اما عملا با کدام برنامه ریزی قبلی باید از این مسابقات لذت ببریم؟! ای کاش دستگاه ورزش کرمان از پنج سال قبل به دنبال ایجاد زیر ساخت برای برگزاری این مسابقات بود تا حالا که درصدد اجرایی کردن آن است استان کرمان با تمام وجود از مزه این مسابقات لذت ببرد. اما با آنچه که از برگزاری این مسابقات در ذهن داریم و برنامه ریزی هایی که در کرمان برای این رقابت ها در سال های قبل دیدیم می توانیم بگوئیم که به غیر از همان برد تبلیغاتی که ممکن است همان هم به شکست بی انجامد نمی توانیم انتظار اتفاق فوق العاده از از این مسابقات برای ورزش کرمان داشته باشیم. مثلا برای رشته ورزشی مثل تیراندازی کدام امکانات برای شهرهایی مثل جیرفت و کهنوج و... فراهم شده است که حالا انتظار داشته باشیم استعدادهای این شهرها به المپیاد کرمانی ها بیایند و خودی نشان بدهند استعدادشان را به رخ بکشند؟! در خیلی از رشته های ورزشی عملا هیچ ورزشکاری در شهرهای مختلف کرمان وجود ندارد چراکه امکانات آن برای این رشته ها در شهرهای مختلف کرمان نیست و حالا باید مثلا سنگنوردان و یا شمشیربازان خود شهر کرمان برای جذاب تر شدن بازی ها تحت عنوان شهرهای دیگر به این مسابقات اعزام شوند! قطعا با برگزاری بدون برنامه ریزی بلند مدت این بازی ها هیچ هدف عمده ای شناسایی نخواهد شد و اصلا مشخص نیست کدام هدف از طریق آن زده می شود. هرچند معتقدیم که صرف این بازی ها در نوع خودش بسیار خوب است اما به شرطی که زمینه آن فراهم شده باشد. قطعا برگزاری بدون زمینه این بازی ها همانند المپیاد ایرانیان آن را ناتمام و ابتر خواهد گذاشت و در روزهایی که ورزش کرمان در فقر مطلق به سر می برد این گونه بازی ها نیز فقط منجر به خرج های بی آتیه در ورزش کرمان خواهد شد.

باسلامی دوباره خدمت شماعوامل باشگاه صنعت مس وبخصوص شماآقاآرش:

ببخشیدکه مدتی نتوانستم برای شمامطلب بفرستم چون من سربازهستم وحالا توتیم فوتبال مقاومت سپاه  کرمان بازی میکنم ازاین به بعدهرموقع بتوانم برای شمامی فرستم.

تیم مس کرمان هرچنددرهفته های اول رقابت ها نتونست نتیجه های خوب بگیردامااین هفته ها به خوبی توانست نتیجه های خوبی بگیردوحتی توانست بالاترازتیم میلیاردی پرسپولیس درجدول قرارگیردوحتی می توانددرآخرفصل جایگاه خودرادربالای جدول وحتی می تواندسهمیه آسیایی راکسب کندکه امیدواریم اینطورباشد.دیروزهم دربی که برنده نداشت هرچنداستقلال درنیمه اول خوش شانس بودکه دروازه اش بازنشد.امیدواریم که تاآخرفصل تمامی نتایج به سودتیم مس کرمان باشد ............................باتشکرازشما

 

 

امیدوارم بعدازسربازی بتوانم درتیم مس بازی کنم .........................               باتشکرمجتبی

 

مس کهکشانی کرمان


 

آرش: مجتبی جان دلمون برات تنگ شده بود امیدوارم بتونی زود به زود واسه وبلاگ خودت مطلب بفرستی

من واست دعا میکنم و مطمئنم روزی در مس بازی میکنی

موفق باشی

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان