باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
جمعه 27 آبان 1390برچسب:مس,شاهین,باخت,شکست, :: 19:30 ::  نويسنده : آرش

بلاژويچ: شاهين خوش‌شانس بود

 

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: شاهين بوشهر خوش‌شانس بود که امروز پيروز شد.

 

 

میرسلاو بلاژویچ پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: این برد را به شاهین و هوادرانش تبریک می‌گویم. بازی تاکتیکی خوبی شاهد بودیم. من ۴ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتم و نفرات جایگزین نتوانستند وظیفه‌شان را خوب انجام دهند.

وی ادامه داد: نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم اگر این اتفاق می‌افتاد می‌توانستیم پیروز شویم.

بلاژویچ در مورد اینکه بوناچیچ به دلیل تبانی با او از تیم سپاهان رفت گفت: هرکس چنین سؤالی می‌پرسد ذهنش مریض است. ما همیشه بازی خوبی انجام می‌دهیم امروز هم شاهین بوشهر شانس آورد که پیروز شد.

وی در مورد فوتبال بوشهر گفت: فوتبال بوشهر فوتبالی تکنیکی و خوبی است هرچند این تیم در تعطیلات مشکلات عدیده‌ای داشت اما این مشکلات حاشیه‌ای نتوانست مانع پیروزی شاهین شود.

بلاژویچ در مورد اینکه شاهین می‌تواند بازیکن ملی‌پوش داشته باشد یا نه، گفت: این تیم چند بازیکن خوب دارد و امیدوارم سرمربی تیم ملی ایران بر روی این تیم هم تمرکز کند.

 

 


در مرحله یک هشتم جام حذفی استقلال میزبان سایپا مهر کرج و پرسپولیس میهمان ذوب‌آهن اصفهان شد.









مراسم قرعه‌کشی یک هشتم جام حذفی امروز در سازمان لیگ برگزار شد و بر این اساس تیم پرسپولیس باید در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برود و استقلال میزبان تیم سایپا مهر کرج است. نمودار جام حذفی 


     

 

در 5 مسابقه‌ای که امروز قرعه‌کشی شد، میزبان‌ها به شرح زیر مشخص شدند.
نام میزبان‌ها اول آمده است:

ابومسلم مشهد- شاهین بوشهر

* ذوب‌آهن - پرسپولیس
* استقلال- سایپا مهر کرج
* نفت آبادان- فولاد خوزستان

 

مس سرچشمه – صبای قم (ورزشگاه باهنر کرمان) زمان: یکشنبه6 آذر ساعت14

* مس کرمان- فجر سپاسی (ورزشگاه شهید باهنر کرمان) زمان:دوشنبه 7 آذر ساعت  14

 

گفتنی است برنامه کامل این مرحله متعاقبا از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.


 


 

یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:مس,نارنجی,سرچشمه,کرمان, :: 11:41 ::  نويسنده : آرش

 

اهتزاز پرچم نارنجی در کرمان...

برای کرمانی ها که فعلا با نتایج تیم مس کرمان از خوشحالی، ذوق را با تمام وجود در دل هایشان احساس می کنند، هیچ چیز لذت بخش تر از این نبود که مس سرچشمه هم در بازی این هفته خود نتیجه ای برابر نفت آبادان بگیرد که سور و ساط آن ها را کامل کند!

       

از همین رو بود که انتظار می رفت ورزشگاه باهنر کرمان در روزی که این شهر سرمای پائیزی را برای اولین بار در سال جاری با تمام وجود حس می کرد برای سرچشمه ای ها شکوه بیشتری داشته باشد اما حضور تنها 200 تماشاگر که 50 نفر آن ها هوادار نفت بودند نشان داد که سرچشمه فقط با همت خودش می تواند کرمانی ها را برای بازی هایش به ورزشگاه بکشاند. با این حال از همان شروع بازی کاملا مشخص بود نتایج مس کرمان در روحیه بازیکنان مس سرچشمه تاثیر زیادی گذاشته بود و جنگندگی آن ها در کنار تغییر سیستمی که شرفی در سرچشمه داده بود از همان ابتدا مس سرچشمه را نسبت به بازی های قبلش متفاوت می کرد. نصرالله گنجعلی خانی مدیر عامل باشگاه مس کرمان هم که پاقدمش برای مس کرمان خیلی خوب بود قبل از بازی به رختکن تیم سرچشمه رفت تا شاید این اتفاق برای دیگر تیم کرمان هم رخ دهد! در روزی که صدای هواداران آبادانی در کرمان رساتر از هواداران سرچشمه بود! سردی بازی با سردی هوا لرزه را بر تن حاضرین در ورزشگاه دوچندان می کرد اما ضریب کمتر اشتباهات بازیکنان سرچشمه و پیشرفت چشمگیر بازی بازیکنانی نظیر علی مولایی در این بازی، کاملا کرمانی ها را به گرفتن نتیجه مطلوب در این بازی دلگرم می کرد. زمانی که علی آبادی پنالتی گرفته شده روی بورنویچ را به گل اول سرچشمه تبدیل کرد کاملا مشخص شد دلگرمی کرمانی ها بی جهت نبوده است. در نیمه دوم با اینکه به نظر می رسید این شاگردان غلام پیروانی باشند که توپ و زمین را در اختیار بگیرند اما بازهم سرچشمه ای ها که در این بازی فقط به دنبال کسب سه امتیاز بودند حملاتی به مراتب خطرناک تر را روی دروازه آبادانی ها ترتیب دادند. مولایی که حالا پیراهنش مطابق انتظار شرفی کاملا خیس شده بود! در دقیقه 55 و 57 می توانست گلزنی کند که فقط بدشانسی او مانع تکمیل بازی خوبش در این دیدار شد. حتی زمانی که در دقیقه 80 دروازه سرچشمه روی یک ضربه آزاد عجیب توسط ممبینی باز شد، همچنان حسی غریب کرمانی ها را به کسب امتیاز کامل بازی امیدوار نگه داشته بود. حسی که در ساق های شاگردان شرفی هم به خوبی نمایان بود و آنقدر آن ها را تحریک کرد که در دقیقه 88 توسط بازیکن تعویضی خود یعنی نادر فتح الهی به گل برتری دست پیدا کنند. کرمانی ها یکبار دیگر پرچم های نارنجی را در شهر خود به اهتزاز در آوردند تا حالا با افتخار از هر دو تیم خود صحبت کنند. اگر این حس برتری طلبی در بین سرچشمه ای ها نبود، احتمالا با پیروز نشدن در این بازی خیلی زود هواداران این تیم می توانستند با قاطعیت از سقوط این تیم صحبت کنند. اما پیروزی با ارزش این بازی حالا اختلاف سرچشمه را با سه تیم بالای سر خود به سه امتیاز کاهش داد تا این تیم هم به نوعی به جدول بازی ها بازگشت به موقعی داشته باشد. در روزهای سرد پائیزی کرمانی ها، هوای فوتبال این شهر بسیار داغ شده است و حالا همه در شهر از دو مسی حرف می زنند که مایه سربلندی آن ها شده اند...

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان