باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, :: 8:33 ::  نويسنده : آرش

 

ادینهو رسما به مس کرمان بازگشت

سرانجام انتظار هواداران مس برای بازگشت لوسیانو ادر ملقب به ادینهو به مس کرمان پایان یافت و این بازیکن سابق مس با امضای قرارداد رسمی، صبح امروز به باشگاه مس پیوست.

      

ادینهو که صبح روز گذشته به ایران آمده بود، پس از نزدیک به 13 ساعت مذاکره فشرده با مقامات مس سرانجام قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا در فصل آینده باردیگر پیراهن تیم مس را بر تن کند. با ورود این بازیکن به ایران، دیگر باشگاه های فوتبال لیگ برتر از جمله استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اقدامات جدی برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام دادند اما در نهایت مقامات باشگاه مس موفق شدند قرارداد یکساله ای را به شرط تمدید  با این بازیکن به امضا برسانند. ادینهو پس از توافق نهایی با باشگاه مس طی روزهای آتی کارهای ثبت قرارداد خود را در فدراسیون نهایی خواهد کرد و پس از آن راهی دبی خواهد شد تا با شروع تمرینات تیم فوتبال مس در کرمان به تمرینات این تیم در اواسط هفته آینده اضافه شود. اضافه شدن این بازیکن که از بهترین چهره های خارجی فوتبال ایران و از تاثیرگزار ترین بازیکنان تاریخ باشگاه مس محسوب می شود، موجی از شادی را میان هواداران این تیم ایجاد خواهد کرد. ادینهو پس از جدایی از مس دو فصل در لیگ امارات فوتبال خود را ادامه داد و در حالی که در طول این دو فصل بسیاری از باشگاه های ایرانی خواهان جذب این بازیکن بودند، ادینهو به نوعی به خانه خود در فوتبال ایران بازگشت.

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان