باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

 

من خودم استقلالی ام ولی اول مس                                               از برد مس  بسیار خوشحالم

باسلام خدمت شماعوامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس :::::::

این هفته رقابت های لیگ برتربرگزارشداما برخلاف انتظارات این هفته تیم های مس کرمان ومس سرچشمه نتوانستندبازی های خودرابابردتموم کنند..اگربخواهنداینجوری ادامه دهندبی شک یکی ازاین دوتیم راهی لیگ دسته یک می شوند چرامسولین باشگاه به فکرنیستند ..اگه مربی بایدعوض کنندخوب عوض کنند بازیکن خوب هم که دارند.حداقل یه کاری برای این تیم بکنید.که برای بازی های بعدی بابردپشت سربگزارند

 

 

 

من قبلاَ هرچی می نوشتم جوابم می دادین ولی حالا نه چرا؟

من هنوزمنتظرآرزویم هستم؟


مدیر وبلاگ: مجتبی جان من فعلا به خاطر امتحانات پایان ترم دانشگاه خیلی درگیرم و وقت نمیکنم زیاد بیام اینجا اگه تو نبودی شاید این وبلاگ حالا حالاها طول میکشید تا آپ بشه

بازم ازت تشکر میکنم بابت فرستادن مطالبت...

دو شنبه 16 دی 1390برچسب:, :: 20:36 ::  نويسنده :

باسلام خدمت شما دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس""""»»»»

ازاینکه تیم مس توانست دراولین بازی نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر توانست به پیروزی برسدخوشحالم وامیدوارم که بتواندباسه بازیکنی که به خدمت گرفته بتواندجایگاه خودرادرجدول لیگ برتربهترکندوازاینکه محسن خلیلی به تیم مس کرمان پیوست خیلی خیلی خوشحالم آخه من تومطالب قبلی ام گفته بودم که محسن می تواندبه تیم کمک کند.پس پیش به سوی روزهای اوج مس قهرمان       دعامی کنیم که تیم مس موفق باشد

                                                                                                                  

ویک خبر ازشهداد همان طورکه گفته بودم امروزجمعه 16/10/1390درشهدادمسابقه ای برگزارشد.ازرقابت های لیگ منطقه شهداد که بین دوتیم شهدادی برگزارشد یعنی به عبارتی یک داربی محسوب می شد وباداوری آقای مهدی امیرتیموری یکی ازبهترین داوران استان کرمان بانتیجه 2بر0به سودتیم شهداد الف به پایان رسید تاتیم شهدادکمی درجدول بالا بیایدوهمچنین تیم جهان موتور(بخشداری)صدرجدول راازدست داد.

                                        

ومن که تومطلب قبلی گفته بودم این هفته هم بازی نمی کنم ،پیش بینی ام درست درآمدواین بارهم من رامربی بازی نداد .

به خدامن دلم می خوادفوتبالیست بشم باورکنیدمن بازی ام خوب است توروخداآرزوم روبرآورده کنید>؟!

باسلام خدمت شما عوامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان وآقاآرش مدیروبلاگ:

تیم مس تیم بی ادعای لیگ برتردرنیم فصل دوم لقب گرفت این تیم حتی ازرقیب رفسنجانی خودجاماند..تمامی تیم های لیگ برترایران یکی دوتا بازیکن گرفتند اماتیم مس کرمان حتی یک بازیکن هم نگرفت مس رفسنجان که آخرین تیم لیگ برتردرنیم فصل اول بازیکنان خوبی جذب کردازجمله محمدمنصوری بازیکن تیم سایپا.چندتادیگه اما تیم مس بازیکنان خوب خودشو هرکدام به هرنحوی ازدست دادمیلادفخرالدینی به خاطرسربازی ،محسن بیاتی نیا به دلیل دیگه،وحتی مهردادپولادی هم که باشگاه 82میلیون جریمه کرده وفعلاَ درتمرینات حاضرنمی شه پس تیم مس دراولین بازی باکدام بازیکنان بازی می کند چرامربی تیم به فکرنیست یعنی تیم مس هیچ کجای زمین ضعف ندارد؟!مگه میشه اون تیم استقلال بااین بازیکنان خوب چندتابازیکن گرفت ولی تیم مس هیچی......

..........................................................................................................................................

من دیروز مطلب فرستادم اما توسایت نزدین. چرا؟

 

 

باتشکرازشمامدیریت وبلاگ

باسلام خدمت شماعوامل باشگاه صنعت مس بخصوص آقاآرش مسئول وبلاگ:»»»»»

ازاینکه تیم مس نتوانست خواسته هاروبرآورده کندخیلی ناراحتم امیدوارم که بتوانددرلیگ جبران کند تیم مس بابازی ضعیف مقابل شاهین دررقابت های حذفی 2بر0شکست خورداین حیف شدکه نتوانست این جام پرافتخارحذفی وهمینطورسهمیه ی آسیاروبه مردم خون گرم کرمان هدیه دهدامیدواریم که درنیم فصل دوم بتواندامتیازاتی که درنیم فصل اول ازدست دادبتواندانهاروجبران کندتایکی ازتیم های بالایی جدول باشد....امروزدرخبرهاداشتیم که پولادی ازاین تیم جداشدوبه تیم پرسپولیس رفت یک ملی پوش هم داشتیم رفت امیدوارم که درنیم فصل دوم ضعیف ترنشود.

الآن تیم پرسپولیس بااین بازیکنانی که گرفته درنیم فصل دوم شده کهکشانی لیگ  چرانبایدنماینده خوب کرمان بازیکن خوب بگیرد؟چرامدیرعامل ومربی این تیم به فکرنیستند؟وقتی اقای بلاژویچ پولادی رااخراج می کندمی خواستین که درتیم مس بماند نه اینطورنیست بایدبه بازیکن فرصت دادتاخودشوثابت کند.......!!!؟

من الآن درشهداددرتیم بخشداری بازی می کنم اینجاهم مربی این تیم آقای بهروزباقرپورکه 7بازی گذشته من راهنوزبازی نداده یعنی اعتمادبه من نکرده این هفته هم دوتیم شهدادباهم بازی دارندیعنی یک جورداربی به حساب می آیددیروزبه من گفت ازهفته آینده توروبازی می دم یعنی اینکه این هفته هم بازی نمی کنم من حتی درمقابل دوستام خیلی کم می اورم حتی اونا به من طعنه هم می زنندمی گن ازبس که بازی کردی ماهیچه های پات نبندن ازشمامسئولین محترم خواهشمندم که یک فکری به حال من بکنید من دارم دیوونه می شم ای کاش درتست تابستانی قبول می شدم  که الان درتیم مس بودم.

توروخداآرزوم روبرآورده کنید ای کاش پارتی داشتم.

ببخشیدچندروزی نتوانستم مطلب بفرستم .

 

چیرو نمی خواهد حاجی فیروز کریسمس او را خراب کند!

مسی ها حساس ترین بازی سال نود خود را جمعه این هفته برابر شاهین بوشهر در نیمه نهایی جام حذفی تجربه می کنند. آن ها که برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود به این مرحله از مسابقات رسیده اند، تب فوتبال را در کرمان حسابی داغ کرده اند تا به نوعی کرمانی ها که در این فصل با مس قهر طولانی مدتی را انجام داده اند در روزهای اخیر به شدت منتظر روز جمعه و بازی حساس برابر شاهین بوشهر باشند. آن ها اصلا دوست ندارند تیمشان یکبار دیگر آن ها را در این فصل ناامید کند. با این حال به نظر می رسد رسیدن مسی ها به فینال بازی های حذفی می تواند جو این تیم را کاملا تغییر دهد. با این همه اتفاقات جالبی در اردوی این تیم پیش از بازی روز جمعه رخ داده است که وضعیت سیاه و سفیدی را برای آن ها رقم زده است.

    

بلاژویچ، پولادی را رسما اخراج کرد!

بحث انتقال پولادی که همچنان در کرمان حادثه می آفریند با اتفاقات تمرین روز سه شنبه مسی ها وارد فاز جدیدی شد. در این تمرین پولادی جدایی طلب بعد از درگیری با سالاری با شوت کردن توپ راه رختکن را در پیش گرفت که بلاژویچ با صدا زدن او و کشیدن سوت از پولادی خواست که نزد او برود. اما پولادی بدون هیچ توجهی به رختکن رفت تا مربی مس در اوج عصبانیت اعلام کند: کار پولادی و مس تمام شد! من او را در تیم نگه می دارم و به روی سکوها منتقل می کنم تا ادب شود! این جمله بلاژویچ موج تشویق هواداران مس را به دنبال داشت! گفته می شود شاید پولادی در اردوی تیم به بوشهر جایی نداشته باشد.

مسی ها با پرواز چارتر به بوشهر می روند

باشگاه مس که در سفر قبل تیم فوتبال خود به بوشهر برای بازی لیگ برابر شاهین با مشکلات بزرگی روبرو شد تا جایی که صدای بلاژویچ هم به شدت در آمد، ظاهرا برای این سفر همت بیشتری به خرج داده است و موفق شد سرانجام برای سفر به بوشهر یک پرواز اختصاصی برای تیم خود تدارک ببیند. تیم مس عصر روز چهارشنبه به بوشهر پرواز خواهد کرد. هیچ پروازی بین کرمان و بوشهر وجود ندارد و همین کار مسی ها را دشوار کرده بود.

مسی ها در حسرت شنیدن وعده پاداش ماندند

بازیکنان تیم مس در طول تمرینات هفته گذشته به شدت منتظر بودند تا مقامات شرکت مس و اعضای ارشد مدیریت تیم برسر تمرینات آن ها حاضر شوند و با دادن وعده یک پاداش تپل! آن ها را از نظر روحی برای بازی با شاهین کاملا آماده کنند اما این اتفاق رخ نداد. البته بازیکنان مس در صورت صعود به فینال قطعا طبق جدول پاداش های باشگاه شارژ خواهند شد.

جشن کریسمس برای چیرو بعد از بازی با شاهین

بلاژویچ که با بدشانسی محض مجبور شد تعطیلات ژانویه را در ایران بماند و تیم مس را برای بازی با شاهین تمرین دهد نتوانست کریسمس را در کنار خانواده خود سپری کند. با این حال به او گفته شده که اگر بتواند در بازی حذفی برابر شاهین صعود مسی ها را رقم بزند جشن مفصلی برای او تدارک می بینند و هدایای ویژه ای را هم برای او کنار خواهند گذاشت. بلاژویچ اصلا دوست ندارد عمو فیروز کریسمس او را خراب کند!

مسی ها تعطیلی نیم فصل ندارند

در حالی که همه تیم ها حداقل یک هفته در زمان نیم فصل تیم خود را تعطیل کرده بودند تیم مس به دلیل بازی جام حذفی خود نتوانست این کار را انجام دهد. ظاهرا بازیکنان مس بعد از بازی با شاهین هم تعطیلات نخواهند داشت و بلافاصله باید تمرینات خود را برای بازی با شهرداری تبریز در لیگ برتر آماده کنند. این مسئله باعث غرلند بازیکنان مس هم شده است که از فشار تمرینات احساس خستگی می کنند.

حسین خانی و سیفی به بازی با شاهین نمی رسند

ظاهرا تمامی بازیکنان مس که با مصدومیت جزئی روبرو بودند برای بازی با شاهین آماده خواهند بود و مصدومان این تیم به همان بازیکنان مصدوم قدیمی خلاصه شده است. فرزاد حسین خانی و مصطفی سیفی دو مصدوم قدیمی تیم مس که تقریبا نیمی از بازی های نیم فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادند به بازی با شاهین هم نخواهند رسید. گفته می شود این دو به احتمال زیاد از آغاز نیم فصل دوم مشکلی برای بازی نخواهند داشت.

امید کرمانی ها به طلسم فیروز کریمی

هرچند فیروز کریمی در بازی آخر خود برابر مس در قامت مربیگری تیم شاهین بوشهر موفق شد این تیم را یک بر صفر شکست دهد اما کرمانی ها از رویارویی با فیروز کریمی خاطرات بسیار خوبی دارند! کریمی چه زمانی که مربی استقلال اهواز بود، و چه زمانی هدایت تیم های استقلال تهران و صبا را برعهده داشت همواره در بازی های حیثیتی نتیجه را به کرمانی ها واگذار کرده است. کرمانی ها معتقدند باخت قبل مس به شاهین مقدمه ای بود که آن ها شکست بسیار تلخی با کریمی در جام حذفی برابر مس تجربه کنند!


 

فردا مس کرمان و شاهین بوشهر

با امید پیروزی لاله های نارنجی

به انتظار جشنی بزرگ برای تمام هواداران مس بزرگ کرمان

سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 20:33 ::  نويسنده : آرش

 

تیم فوتبال مس کرمان که در نیم فصل اول اصلا انتظارات مردم کرمان را براورده

نکرده و بسیاری از هواداران خود را ناامید کرده قصد دارد در جام حذفی جبران

کند و با پیروزی مقابل شاهین بوشهر به فینال این رقبتها و احتمالا در فینال به

مصاف استقلال برود ...

همه مردم استان کرمان ( کرمان, رفسنجان,سیرجان,شهر بابک , زرند, جیرفت

و...) دوست دارند تیم مس به فینال برسد

اگر تیم مس کرمان موفق شود مقابل تیم شاهین بحران زده پیروز شود

طرفداران مس کرمان نتایج خیلی تلخ نیم فصل اول رو فراموش می کنند و با این

تیم آشتی خواهند کرد بنابراین این بازی برای مس خیلی مهم خواهد بود.

تیم مس سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و می تواند در این رقابتها از

اعتبار فوتبال ایران دفاع کند... تیم مس سابقه شکست تیمهای همچون الحلال

عربستال و السد قطر قهرمان امسال اسیا را دارد.

در حالی که تیم شاهین سابقه حضور در این رقابتها را ندارد

اگر شاهین مقابل مس پیروز شود به احتمال زیاد مقابل استقلال شکست خواهد خورد درحالی که شرایط برای مس فرق می کند...

نتایج چند سال اخیر تیمهای مس کرمان و مس رفسنجان مقابل شاهین به نفع کرمان بوده

و تیم شاهین به جز یکی, دو بازی مقابل مس موفق نبوده.

و تقریبا یک تیم شکست خورده هستند..

انها هر وقت به کرمان آمدند بازنده بودند حتی امسال مقابل مس سرچشمه قهر نشین!!

اگر مس کرمان تمرکز خود را در دفاع حفظ کند و خوب حمله کند قطعا مقابل شاهین پیروز است

این بازی روز جمعه  9 دی ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می گردد

 

نویسنده: محمدرضا

نظر یادتون نره

..................

پ ن1: هنوز حضور پورخسروانی در مس کرمان قطعی نشده!!

پ ن2 :برای هواداران شاهین که می ایند اینجا توهین می کنند متاسفم


منبع: http://sanatmes.mihanblog.com/

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس زحمت کش باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس:

تیم مس برخلاف تیم های دیگرهیچ میلی به گرفتن بازیکن درنیم فصل دوم نداره وحتی بازیکنانی داره ازدست می ده که درطول فصل بازیکن اصلی بودن .چرابایدمهردادپولادی بازیکن تیم ملی کشورمان ازتیم مس جداشودویافخرالدینی،بیاتی نیا،سالارزاده وچندبازیکن دیگرچرابایدبازیکنانی به این خوبی راازدست دادویااستعفای آقای محمدی مدیرکانون هواداران ......

مگه درتیم مس چه پیش امده که ازاین روبه اون روشده ؟.....!

الان آقای عزیزمحمدی قانون گذاشته که باشگاه های بدهکارقردادهای بازیکنان ثبت نمی شه خوب چرااول فصل این قانون رانگذاشتین حالا که تیم هامی خواهنددستی به سروروشون بکشن.. به خدابایددرسازمان لیگ رابست ......

یااول فصل گفتن سقف قرادادهارورعایت کنید کدام تیم رعایت کرد.دروازه بانی که باقرارداد بالای 800میلیون درتیم استقلال قرادادبست کی جلوشونوگرفت حالا اومدن بااین کارجبران کنن باورکنیداین قانون هم مثل اول فصل هیچ کس بهش توجه نمی کنه ..............!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟::::::::"""""""»«

 

آقای که اسمتان نمی دانم مدیریت وبلاگ:

دشمنتان شرمنده باشه من عشقم وآرزوی بازی کردن درتیم مس کرمانه امیدوارم که همیشه موفق باشید.

راستی جواب سوال مطلب قبلی من راندادین توروخداجواب بدین


مدیر وبلاگ: مجتبی جون اسم من آرش

قسمت نویسنده رو بخونی میفهمی دادا

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان